"Neříkám vám, že to bude snadné. Říkám vám, že to bude stát za to" - Art Williams

NEBOJTE SE TO ROZJET!

Většina lidí o úspěchu radši sní, než aby se o něj pokusili!

MARKETINGOVÁ PLNÁ PENZE

KONZULTACE

Je dobré slyšet názor z nezúčastněné strany, rozšířit si obzor a uvědomit si, že nemusím rozumět všemu. 

ANALÝZA

Abychom mohli na něčem stavět, potřebujeme najít nejvhodnější způsob jak vybudovat základy pro vizi a plán.

TVORBA VIZE

Tvořit plán a nemít vizi, je ve firmách asi tak běžné jako v české společnosti rozvodovost. 

MARKETINGOVÝ PLÁN

Nalezení konkrétních způsobů, jak splnit vizi. Jedinečný pro každou firmu. Žádné osvědčené postupy pro všechny!

AKCE

Samotná realizace plánu. Práce. Vaše, má, týmu, třetích stran... dle domluvy, zadání a preferencí. 

VYHODNOCENÍ

Jaký měla akce efekt je zásadní věc, kterou musíme zjistit, abychom se poučili a pro příště ještě zdokonalili. 


PRACOVNÍ REFERENCE


OBJEDNEJTE SI ZMĚNU HNED

Vyplňte všechny potřebné údaje a ozvu se vám co nejdříve zpět. 

Nejbližší volný prostor na nové spolupráce mám od podzimu 2022.

UDĚLEJTE SI SVOU ZKUŠENOST

„A moc děkuju! Kdybych nespolupracovala s Tebou, mnohem víc bych chlastala 😁 “

Markéta B.

Manažerka na mateřské

"S Honzou spolupracuju už několik let. Od začátku si vážím jeho ochoty naslouchat a upřímnosti. Ví, kde jsou jeho silné stránky (a že jich není málo) a v čem je lepší si naopak nechat poradit. Jeho přístup je přátelský a přívětivý, má pochopení pro jakoukoli nečekanou situaci. Mám ráda komunikaci s ním, protože je konstruktivní, příjemná a obohacující. Umí povzbudit, poděkovat a váží si dobře odvedené práce. Vždy se snaží najít to nejlepší řešení výhodné pro všechny strany. Takže jestli je vám bližší osobní přístup bez zbytečných keců okolo, je Honza ten pravý. "

Jana Pešová

Optimio s.r.o.

Honzu znám už několik let. V CK Kudrna, kde jsem pracoval jako ředitel, jsem jej vnímal jako profesionála v reklamě, který ví, co dělá a jako dobrého člověka. Společně jsme úspěšně spolupracovali na marketingových strategiích a budování značky. Honzu si vážím zejména za jeho přehled, loajálnost, výkonnost a orientaci na plnění krátkodobých o dlouhodobých cílů firmy. Kdykoli bych ho doporučil i ostatním, kteří to s reklamou a marketingem myslí opravdu vážně a hledají profíka v oboru.

Jirka Šiler

marketingový manažer Sonnentor s.r.o.